یزدی ها با نحوه محاسبه گاز بهاء در فصول گرم سال آشنا می شوند


به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان یزد در ادامه اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها شهروندان یزدی با نرخ و نحوه محاسبه گاز بها در فصول گرم سال آشنا می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با تایید این خبر گفت: 300 هزار بروشور جدول محاسبه گاز بهاء چاپ گردیده که به همراه قبوض گاز طبیعی بین مشترکین استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش یک پله ای اقلیم شهرستان های استان ادامه داد: در این بروشور جدول و نحوه محاسبه گاز بهاء از 15 اردیبهشت لغایت 15 آبانماه سال جاری ذکر شده که جهت مشترکین ساکن در اقلیم دو مثل شهرستانهای تفت و مهریز این محاسبات از تاریخ 31 اردیبهشت الی اول آبانماه لحاظ می گردد.

علیرضا پیله ور افزود این جدول شامل 12 پله می باشد که پله اول ( تا 45 متر مکعب مصرف) به ازای هر متر مکعب 70 تومان و پله آخر ( از 545 متر مکعب به بالا) به ازای هر متر مکعب 350 تومان گاز بهاء محاسبه خواهد شد.

وی فصل تابستان را بهترین فرصت برای اصلاح نواقص و انجام اقدامات بهینه سازی مصرف گاز دانست و گفت در بروشورهای توزیع شده روشهای عملی کاهش مصرف گاز طبیعی و به دنبال آن کاهش مبلغ گازبهاء و همچنین نکاتی در خصوص بیمه حوادث ، پرداخت الکترونیکی قبوض گاز، تفکیک کنتور و ... جهت اطلاع عموم مردم این استان درج گردیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در ادامه ضمن اشاره به طرح بیمه مشترکان تصریح کرد: براساس قرارداد منعقد شده فی مابین شرکت ملی گاز ایران و بیمه ایران کلیه مشترکان خانگی شهری و روستایی گاز طبیعی در استان تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا